Hemma igen, tack SJ !

Då var man hemma i sköna Göteborg igen. Tack Sj för den sköna hemfärden med x2000, mycket bra klass på stolarna.
Päronen väntade på Nisses för att skjutsa mig hem.  Dom var glada och se mig och berättade lite om min systers kalas för sin lille Mio på vägen hem. Han hade tydligen fått någon gubbe som han tydligen aldrig släppte ur sin sikt. Fick lite dåligt samvete för att ja missa tillställningen, får nog åka dit och hälsa på i veckan.
Nu ropar sängen på mig, ska bli skönt och sova i sin nya säng igen, har legat på en liten soffa hela helgen.

Tack Ralle för en riktigt bra helg med bra väder !


Matte

Kommentarer
Postat av: RicaRDO

Haha skönt att sova i sin egen säng...

jag slog väl dock rekord med 12 timmars sömn i sträck

2009-04-13 @ 00:40:46
Postat av: Matte

Ralle de va de sjukaste, det var nog mer en 12 timmar...

2009-04-13 @ 00:54:19
Postat av: fd fettot

Kom å hälsa på lilla Mio då?

Du är välkommen när du vill! hoppas på varma sommarkvällar lite vin på vår altan å grillat såklart ;)

pöss

2009-04-16 @ 21:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0