Kolla fotbollen i stan

Lämnade precis en powernap i soffan för att skriva ett inlägg nu innan jag drar in till stan. Ska möta upp broder min och hans vänner i stan för att se lite fotboll mellan Brcelona och Chelsea. Idag hoppas jag att den spanska finfotbollen segrar. Vi ska sitta på andra långgatan, dem har bokat bord där på ett ställe som heter Kings Head.
Imorgon kommer Mattias Persson att glida runt i en Cabriole. Efter mycket snack med fader så blev det en Röd Bmw. Känns ganska rätt nu när det är sommar, ska bli helt underbart. Det sker en byteshandel med Volvon som jag har nu. Kommer säkert lägga in en bild imorgon så ni får se hur den ser ut.

Vi hörs mina vänner !



Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0