Modell för en dag

Nu är jag hemma från jobbet igen, känns som jag lider av sömnbrist för tillfället så det ska bli skönt med lite nattlig sömn snart. I helgen ska en tjejpolare som är fotograf fota mig under en hel dag. Får hoppas det blir fint väder så att det kan bli bra bilder. Har sett lite av hennes verk och det ser lovande ut. Dessutom är hon en riktigt bra tjej så det lär bli en trevlig dag med mycke glädje i solen. I morgon ska jag klippa mig, något som verkligen behövs om det ska tas bilder i helgen. Emelie ska klippa mig vid sju tiden på kvällen. Tänkte lite på mitt och Ralles tugg förut när jag var på väg hem från jobbet, både jag och han gillar verkligen kläder och har likadant tänk, vi kan diskutera det hur länge som helst.





Matte

Kommentarer
Postat av: Ricardo

Skönt med lite bilder jag ska ta pulsen på Jönköping i helgen blir lite vimmel därifrån!

2009-04-21 @ 23:42:33
Postat av: jonas

Snygg blogg.



Kan ni inte lägga upp lite fler outfits på alla era kläder? vore ballt att se allt ni köper.



vi syns.

2009-04-22 @ 14:03:39
Postat av: Ricardo

hej Jonas, jo det kommer bli mer bilder under helgen och kommande veckor nu när värmen kommer.

2009-04-22 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0