Lycklig och nyklippt ..

Hej nu är jag hemma igen, pluggat hela dagen och har vart och klippt mig i stan, nu känner jag mig som en Don Juan igen. Det blev väldigt bra och behövligt om jag ska fotas på söndag. Tippade förut vilket var längesedan, kastade in lite pengar på ett lika resultat mellan kostymnissarna Häcken, som har  våran folk kära hemmaprofil Erik Friberg mot Isaksons moderklubb, Trelleborg. Men Häcken fick med sig en 1-0 seger på Rambergsvallen.

Tänkte att jag skulle lägga in en bild på vad jag eftersöker under helgens shoppande. Om ni vill tipsa mig om något skönt plagg är det bara och skriva ett inlägg.




Ett par blåa Ralph Lauren chinos som har precis den blåa färg jag vill ha till sommarn !




Matte

Kommentarer
Postat av: Sandy

Snygg blogg killar!



Kram / http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2009-04-22 @ 23:22:07
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0