RBL en bra butik!

Var nere på stan idag skulle sälja min mobil till en kille via blocket. Sveriges kanske bästa sida just nu www.blocket.se man kan ju sälja allt där. Tror man skulle kunna sälja ett begangnat tuggummi till någon desperat person. Hittade två t-shirts idag en på NK och en på RBL en butik som jag gillar mer och mer. Lägger upp bilder på dem imorgon men blev riktigt nöjd med båda inköpen. Är det någon som tittar på VM hockeyn som visas på tv6?  Sverige håller på att torska mot Lettland och hela Sverige håller på att gå under, eller?  Ne ge oss kvalitets sport på TV inga hårda män som åker runt och tacklas med skydd.

Ricardo


Kommentarer
Postat av: Mattamacks lilla favorit

Landslagshockey är skit, så att Sverige förlorar bryr jag mig inte om. Det kommer fler matcher, och det är i slutspelet det kan bli lite stämning och hårda tag. Nej, hockeyn börjar bli intressant först vid elitseriestarten i September.

2009-04-28 @ 02:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0