Soft dag!

Vaknade med överenergi idag. Efter kneget blev det shopping hittade äntligen mina Filippa K chinos. Dem satt bra, körde den smalare modellen passar perfekt till mina Acneskor eller några av mina converse. Annars verkar skate vara inne nu, varje gång jag tar mig från hemmet till jobbet ser man någon kille med byxorna nere vid knäna eller med en bräda i handen. Skönt med lite olika stilar i samhället. Det finns många snygga stilar i sommar men vissa prylar klarar jag mig utan, gör du?

Listar lite grejer jag dissar inför sommaren:

* Färglada strumpor går bort - kör på svart, vitt och grått
* Harembyxor
* Rosa - Rosa kläder hör hemma på 1-3 åringar.
* Foppatofflan (R.I.P)
* Bandana - Ser den fortfarande på stan, den kan ev visa sig på charter men den börjar bli historia där också.
* Kung Öl kommentarer överflödiga
* Uppvikta Jeans
* Mc Donalds - Kl 05.00 en lördag eventuellt.
* Trekvartsbyxor
* Midjeväska

Nu blir det ett nytt avsnitt av Andra Avenyn.

XoXo
Ricardo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0