Spruta!

En ny vecka med nya utmaningar står bakom hörnet. Inga planerade aktiviteter förutom jobb och träning. Blev sugen på att köpa ett par nya chinos från Filippa K så det blir nog veckans inköp. Måste gå och ta en spruta för hepatit A också innan resan. Kanske blir en fullspäckad vecka ändå. Jag och Mattias ska även förbi resecentrum och kolla lite resmål inför sommaren. Mattias var visst sugen på Magaluf någon som varit där och kan rekomendera? Jag kan tänka mig Barcelona igen då får man storstad, strand och Spanien i ett paket. Denna gången vill jag inte bli av med digitalkameran och de 300 bilder jsom jag och kompisen Ankan tog. 

Ricardo


Kommentarer
Postat av: Johan

Ja har varit där och rekomendera de varmt! sjuakste fetserna em goaste folket och personal! då har ja varit på alla party öar och testat på... magaluf bäst i test ;)

2009-04-19 @ 23:15:30
Postat av: mia

undrar vem som bär runt på alla dina bilder ja...

2009-04-20 @ 22:10:28
Postat av:

jo någon spanjack säkert, hade du och ida följt med ut hade det inte inträffat, men ni svek ju den natten!

2009-04-20 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback