Sluta pilla på min cykel

Kom hem från stan i morse, klockan var halv fem kanske. Det första jag ser när jag kliver ur taxin är två äldre pojkar som försöker dyrka upp mitt lås till cykeln. Verkar som finanskrisen satt sina spår då min cykel är av årgång -73 och sjunger på sin sista värs. Men det verkade inte hindra de två inblandade. Undra när folk ska lära sig skilja på mitt och ditt.
Funderar på en snabbis nu ja inte en sådan snabbis utan en tripp till Nordstan måste till Apoteket och sen eventuellt köpa ett par jeans? I eftermiddag ryktas det om glögg och slapp vi får se vad dagen erbjuder.
xoxo
Ricardo

Kommentarer
Postat av: Persson

Ralle kolla din mail! hoppas du har de gatt mannen. saknar dig

2009-12-29 @ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0