Har Mattias slutat blogga?

Hände en rolig sak på gymet idag eller närmare sagt i duschen. Stod och tvålade in mig som vilken Svensson som helst och skulle precis spola av mig, när en överviktig man tryckte in sitt huvud i min duschhytt och sneglade på mannens guld. Kul att man kan roa någon även i gymet, undra vilket betyg lille "Petter Niklas" fick. Flydde snabbt från gymet och nu vete fan om jag går dit mer.
Mattias har skrivkramp verkar det som. Han har så mycke att stå i nu, ett komvux prov i naturkunskap A verkar sätta käppar ihjulet får hoppas han är tillbaka med fingarna på tangenterna snart annars ser bloggen ut att följa med ÖIS och Djurgården ner i kloaken.



T-shirt - Somewear - RBL
Chinos - Weekdays
Converse High - Karltex
Väska - Converse - Åhlens City
Jacka - Zara

Xoxo
Ricardo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas han gjort de för gott , dina inlägg är bäst Rickard Alexandersson !! Skaffa en egen blogg.

2009-05-10 @ 21:59:03
Postat av: Ricardo

Nja jag trivs att blogga med Mattias hoppas han fortsätter länge och fortsätter leverera sköna inlägg men tackar för kritiken :)

2009-05-10 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0