Har saknat dig...

Trodde inte man skulle längta efter någon så mkt det har ju bara gått tre dagar. Sugen blev för stort helt enkelt men nu är jag tillbaka hos min älskade DELL Studio. Ska lägga in lite bilder från mobilen nu och proppa min Ipod med lite retro musik till resan. Rotade i gamla mp3 skivor, blir nog en härlig samling.
Började läsa i Dexter idag, seriemördaren ni vet, blev fängslad efter 2-3 sidor. Han mördade en präst på ett långdraget vis, skönt att boken inte börjar efter sida 3000 som Sagan om Ringen. Jag är nog den ända i Sverige som inte sett dom filmerna och det är jag fruktansvärt nöjd med. Glöm inte Gossip Girl ikväll...

Xoxo
Ricardo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0