Jag har onanerat sju gånger på en dag...

Sitter och kollar på Fråga Olle, jag och 3 miljoner femtonåriga tjejer sitter väl klistrade framför LCD:N. Gick rykte om att en av de kvinnliga gästerna hade onanerat sju gånger på en dag. Kan det vara något rekord kanske, tjejer onanerar ju aldrig har jag hört, och har aldrig kollat på porrfilm. Ne tjejer har aldrig gjort något i den stilen. "Vi läser bara Vecko Revyn och filar naglarna." Skönt med "kändisar" som vågar stå för va dem gör. Tjejer ni sjunker inte i våra ögon om ni erkänner, vi blir bara mer nyfikna. Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, bokstavligt talat.

xoxo
Ricardo

Kommentarer
Postat av: Danne

Bra skit pojkar! haha

/goalie

2009-05-07 @ 17:31:12
Postat av: Fraggis

gay?:D

2009-05-07 @ 18:11:08
Postat av: Anonym

hur ofta onanerar du rille?

2009-05-07 @ 23:36:22
Postat av: Sofie

haha de såg jag me. Men va fan 7 ggr på en dag är jefligt mycke...vem orkar och har tid med de lixom. Tjejen måste va ett extremt onano freak!

2009-05-09 @ 00:18:26
URL: http://soffiproppen.blogg.se/
Postat av: Ricardo

Blir ju faktiskt en heltidsjobb att onanera 7 gånger om dagen, har något 8 så hör av dig...

2009-05-09 @ 15:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0