KappAhl gänget

Idag var det dags för korpenfotboll igen och låt mig presentera ett nyförvärv som har vart efterlängtat, speciellt av mig. Min käre bror valde dagen den 26 maj 2009 att göra comeback i rampljuset efter 7års frånvaro. Marcus hade innan matchen höga förhoppningar om att detta skulle bli en möjlig uppgift med sin spelkänsla. Men det var någonting som svek,konditionen.
Efter 4 minuter kände han att detta skulle bli jobbigt. Men till min stora glädje har jag fått höra att han äntligen har insett att rökningen ger inga posetiva fördelar. Han sa även i bilen på väg hem - Jag måste hitta en hobby, typ scuash eller badminton.
Matchen slutade 4-4 och det måste ha varit en underbar match att skåda för det få anhängare som valde att närvara.


Matte


Kommentarer
Postat av: Anonym

gladfotboll

2009-05-26 @ 22:09:39
Postat av: Anonym

känns som försvaret inte håller tätt du, får säga till ifall ni vill släppa in lite mindre mål ;)

2009-05-29 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0