Semester

Packade ner sista skjortan för någon minut sen. Nu är väskan klar och vägde 10kg exakt. Ska åka i en hood och ett par chinos tror jag. Tar med mig Dexter boken och min ipod som lite resegodis. Får se om man hittar något på taxfreen men inget lockar just nu. Skinnjackan får stanna hemma i kalla Sverige, och jeansen gör de samma. Ska tala in ett roligt medelande på telefonen nu innan jag åker. Från och med nu vet jag inte vad klockan är, vilken tid eller vilken dag det är. Ska se om det blir några inlägg under resan men funderar på att dissa bloggandet i två veckor nu och återkomma 28 maj. Glöm inte Norges nationaldag i helgen, jag ska tänka på norskorna när jag sitter i hängmattan och dricker en mojito.

Ricardo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0