Arga snickaren ska fram...

Fick en impuls idag på lunchen, ska köpa nya tapeter till min lägenhet. Det blir julens projekt, får ta fram min energiska home makeover style. Frågan är vilken färg det blir. Dissar mönster hårt det känns så 2008. Ska ta lite prover nästa vecka så får vi se vad resultatet blir, men med mitt designöga skriker det succé. Jobbigt att båda mina tummar sitter mitt i handen.
Ska man ha julgran i år? blir en i plast i så fall, eller i choklad. Kan inte Gina Tricot börja sälja julpynt då hade ju alla tjejer mellan 13-25 shoppat julpynt för halva studiebidraget, efter att dem inhandlat jeanstights.
Der ser ut att bli ett nytt nederlag för vårt kära svenska landslag. Det blir nog bra med tiden vi siktar väl på VM 2014?
Godnatt/ Ricardo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0