Bsb konsert?

En polare ringde upp precis när jag skulle handla lite vitlöksbröd på ICA. Han erbjöd mig följa med på BSB:s konsert på Hovet den 4.e December. Skit roligt men är nog upptagen den helgen med annat. Hade varit kul att se Backstreet Boys, men kanske roligare för 10 årsen?
Hann inte ner på stan idag fastnade i ett långt telefonsamtal, så det blir stan imorgon helt enkelt. Nu ska jag träna i två timmar.
Blev en het disskusion angående Facebook idag. Jag har avaktiverat mitt konto där, tycker inte det ger något blir bara ett löjligt tidsfördriv där folk laddar upp rulle efter rulle på bilder som knappt har någon mening eller kvalité. Jag dissar facebook, men den flugan kanske dör snart också. Vad tror ni?
Ricardo

Kommentarer
Postat av: GABRIEL

Hahaha :D

2010-03-09 @ 20:10:02
URL: http://gabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0