Du har mail!

Fick ett mail till inkorgen från min bloggkompis Mattias som semestrar i dubbel bemärkelse. Vädret var tydligen bra och han mådde som fisken i vattnet.  En riktig livsnjutare den där pojken. Man kanske ska boka en biljett och hooka upp med han i Thailand. Dra på sig lite sjukdommar och trampa på en stingrocka. Ska bli kul när han kommer hem se om han gått upp 30kg eller gått ner 40? Eftersom jag inte har facebook kan jag inte se hans bilder, men ni som läser på bloggen får avnjuta ett äldre ex från hans fotografering i våras. En lite vassare kamera än min mobilkamera. Nu blir det kycklingfilé för hela slanten och sen Bonde Söker fru?
Ricardo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0