Kan du säga iphone?

Verkar som att alla har införskaffat sig en touchnalle från Apple. Snart står det väl iphone på varje önskelista. Hörde att en 1 åring tydligen lärt sig säga iphone innan han lärde sig säga  - "pappa, jag har bajsat", ja vad är världen på väg.
Jag beställde en ny nalle från Nokia igår, eftersom 2/4 av min kära familj redan har iphone kändes det fel att köpa den ovannämnda. Så jag googlade upp en ny touchmobil från den finländska mobiljätten och valet föll över sifferkombinationen 5230. Mobilen ska leveraras hem till mig den 8 December så får stå ut en knapp månad till.



Xoxo
Ricardo

Kommentarer
Postat av: snygg

Snygg mobil den kommer passa dig

2009-11-18 @ 22:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0