Min startelva

Ska bli kul att se Hamrén "nya Sverige! men verkar som att det lär dröja innan vi får se lite nya namn. Dem ska väl passera 25 strecket först?
Med tanke på dagens form hade jag formerat laget såhär.

MV: Andreas Isaksson
VB: Berang Safari
HB: Sebastian Larsson
CB: Olof Mellberg
CB: Mattias Bjärsmyr

Defensiv mitt:Rasums Elm
Offensiv mitt: Kim Källström
Högermitt: Viktor Elm
Vänstermitt: Emir Bajrami

Anfallare
: Marcus Berg
Anfallare: Ola Toivonen

Bänken:
Eddie Gustafsson
Mattias Florén
Daniel Majstorvich
Andreas Granqvist
Labinott Harbuzi
Mikael Lustig
Tobias Hysén
Stefan Izhizaki
Johan Elmander
Zlatan Ibrahimovich
Guillermo Molins


/Ricardo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0