Söndagsångest?

Många som har ångest idag kanske? men jag är varken bakfull eller har vaknat upp med fel person bredvid mig i sängen. Lyckad utgång med andra ord.
Sitter och letar tapeter på nätet nu har googlat som fasen hela morgonen. Verkar som att trenden är mönster. Står i valet och kvalet vilken färg jag ska använda mig av. Inledningsvis var jag inne på grått men nu kanske det blir mönstrat eller vitt? Någon som har tips på en bra tapetbutik. Känner mig som värsta Martin Timell nu, ska bli kul att börja spackla och klistra. Blir lite bilder ala Äntligen Hemma här när min nya digitalkamera levereras. Ser på mitt skrivbord att det är 34 grader i Sydney, aha inte mer tycker verkligen synd om dig Matte hoppas du inte svettas för mycket bara.
Dagens inköpslista:
1st kebab i bröd
3st Burkcola

Xoxo
Ricardo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0