Sydney vs Gbg 20-8

Ungefär så stor skillnad är det på graderna i landet där Matte befinner sig och vår kära Sverige. Kan tänka mig att han går runt i shorts och ev t-shirts medans jag går runt i regnkläder och mössa. Men han ska få äta upp de när han kommer tillbaka, dår får jag boka en resa till varmare breddgrader jag med. Ryktas om LA i sommar men får se lite. Printade ihop ett mail till den gode Mattias hoppas han svarar snart och även joinar bloggen igen. Annars är veckan fullspäckad med kneg och föreläsning samt en ev glöggprovarkväll med Pauline. Får se om vi kommer loss vi har ju så mycket i våra upptagna liv men alltid kul att tugga med någon från Jönköping. Nu blir det havgregrynsgröt och minimjölk. Beach 2lax10 har börjat.

Godnatt/ Ricardo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0