Vad är det på de andra kanalerna?

Just nu står Sverige lika stilla som Daniel Andersson på en fotbollsmatch. Familjerna ute i stugorna har just rullat ihop sitt sista tacosbröd och chipsen är framme på soffborden. Programmet man kollar på är väl knappast någon idé att nämna. Har missat de senaste avsnitten av det icke nämda programmet därför vet jag inte vem jag ska hålla som favorit. Skönt låtval av Mariette i dag i alla fall. Pallar inte Robbie Williams låtar. Frågan är om någon vet vad det är på de andra kanalerna en fredagskväll?
Dagens cred går till mig då en yngre mamma hyllade mig och sa att det är alltid trevligt med bra och trevlig personal. Jag tar med mig det in i helgen och så får vi se vad den extra dosen självförtroende ska läggas:)
Kvällens fråga? Vem vinner idol?
xoxo / Ricardo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0